Rss

Sunday 23 October 2011

Még mindig beteg, meg égő kuka, miegymás

Hogy én azért ne unatkozzak, elkezdtem érezni a vesém tájékát is, szóval forró tussal próbálom menteni a menthetőt, meg iszom ezerrel, a csuklóm is fáj még, és a fejemben is minden, bár már nem olyan erősen. Főleg estefelé jön rám nagyon a rosszullét és fájdalom, így aztán alig alszom, egész éjjel fenn vagyok, kezd felborulni emiatt az alvási ritmusom, ami amúgy is elég borulékony, ugye.

Amikor picit jobban vagyok, angolozás címszóval sorozatokat nézek eredetiben, legalább ezzel haladjak, ha már nem dolgozom.

Azt mondtam, hogy pont a lebetegedésem előtt gondoltam egy nagyot, és hogy spóroljak, havi buszbérletet vettem? Hát jól spóroltam :/ A havibérlet pár fonttal olcsóbb, mint a heti, de ha nem dolgozom, hát nagyon megéri akkor :(

Mivel nem lettem jobban, szinte semmi nem változott, elmentem időpontot kérni dokihoz, de csak szerdára adtak. Péntek lévén nem akartam olyan sokáig várni, szóval elmentünk V-vel a pár méterre arrébb lévő kórházba. A nővér ugyanaz volt, emlékezett rám. A pulzusom megint magas volt, 122, de közben majdnem álmonhaltam. Elküldtek vér- meg pisitesztre. Nos, vesemedencegyulladás lett az eredmény, a pajzsmirigyem viszont jó, mert erre gondoltak a szapora pulzus miatt. Kaptam egy újabb antibiotikumot, és fájdalomcsillapítót. Szerencsére nem receptet kaptam, hanem a gyógyszert nyomták a kezembe, így ez ingyen volt most. Öröm az ürömben, hogy most időben lett elkapva a vesém, és nem kell szenvednem vele úgy, ahogy eddig. Időnként belenyilall nagyon, de nem fáj folyamatosan. 

A szemközti játszótéren az egyik kuka égett. Addig észre se vettem, míg nem jött egy böhömnagy tűzoltóautó.  Aki kihívta, igazán ráönthetett volna egy vödör vizet. Ha meglátom hamarabb, tuti eloltottam volna, nem pedig a tűzoltókat zaklatom. Másnap este meg egy csattanást és tülkölést hallottam, hát nem feltörtek egy autót a ház előtt? Utána meg rohantak a suhancok. Viszont én annyira kába voltam a gyógyszerektől, hogy nem hívtam a rendőröket, végén engem vinnének el :)

Nyuszifült behívták a Subwayhez, adtam pár jótanácsot, hátha neki jobban bejön, mint nekem.  Egyébként jól megfázott, de dokihoz nem menne el, két ajtón keresztül is hallani a köhögését, nem tudom F hogy bír aludni mellette. Ja, de tudom. Még Terminátor ideje alatt vett füldugót. J-t meg megőrjíti a trolihiány, hogy rohangálni kell állandóan a cuccokért.

0 comments:

Post a Comment