Rss

Thursday 13 October 2011

Betegség

Már egy ideje furán éreztem magam, szédelegtem, meg fájt a fejem, de ez senkit nem izgatott, mikor itt van a Nagy Ellenőrzés, szerencsére volt, aki be tudott segíteni, és meg is tette, különben nem tudom hogy éltem volna túl. A magyar linenporter meg randira hívott, vagy legalábbis sétálni. Hát mi van itt? Végzetes feromont bocsátok ki, csak nem tudok róla?

Egy hónap után végre megkaptam a szerződésem, nagyon örültem, így már nem éreztem árvagyereknek magam. Nem volt elég bajom, még herpes is nőtt a számra, amitől most ráadásul begyulladt a fejemen az egész jobb oldal.

Vasárnap reggel már befele se voltam jól, úgy éreztem, nem kapok levegőt, de párás volt az idő, először arra fogtam. Ebéd helyett meeting volt, csak reméltük hogy lesz majd utána kaja, én meg gyönyörűen rosszul lettem. Nem kaptam levegőt, majdnem elájultam, olyasmi volt, mint a pánikroham, de az máshogy kezdődik nálam. Alig volt erő a lábamban, szóval mennem kellett enni, meg kávézni, hátha a vércukrom, vagy a vérnyomásom szórakozik. Utána jobban lettem, de a szédelgés nem nagyon akart múlni, meg a remegő lábam se volt jó jel. A Banya magához rendelt, nagyon be voltam rosálva, de azt mondta menjek haza, hétfő-keddet megadja offnak és húzzak dokihoz, intézzem el a két nap alatt.

Valamint felhozta, hogy mi lenne, ha én csinálnám az eveninget, az könnyebb, ritkán kell szobákat takarítani, főleg az irodákat kell és fix óra, én rögtön rávágtam, hogy jó, de hát ezen a hídon majd akkor megyünk át. Kifejezetten rendes volt, és kedves. És egyben ijesztő is, a frászt hozza rám, amikor kedves. Szóval szép lassan hazabandukoltam, de nagyon sokáig nagyon furán éreztem még magam. Lázam is volt, mire hazaértem, szóval valószínűleg jól elkaptam valamit, a herpes is ennek a jele. 

Hiába mentem el a dokihoz regisztrálni, csak h-sz-p lehet, és ahhoz is időpontot kell kérni, szóval ezt már buktam, de hoztam el papírt, meg ibriket, amibe majd csurgatni kell.  Időközben mindenem durván begyulladt és fáj a jobb oldalon, ahol a herpes is kijött. Bedagadtak a nyirokcsomók, fáj az összes fogam, az állkapcsom, a fülem, a torkom, a szemem és a fejem is, már minden. Se nyelni, se rágni nem tudtam, ergo se enni, se inni, még a számat kinyitni is fájt.

Így aztán szerdán nem mentem vissza dolgozni, hanem regisztráltam dokihoz. Nem kellett sokminden, csak egy útlevél, meg egy lakcím igazolás, erre szinte bármit elfogadtak itt. A rendelő amúgy tíz perc kényelmes tempóban, és ha ott nem fogadnak, csak pár méterrel messzebb van a kórház. Vittem a kitöltött nyomtatványt, meg a pisikét, ők megmérték a súlyom (56kg) és a vérnyomásom, amin elhültem, mert világéletemben alacsony volt, most meg 136/92, 108as pulzussal. Utóbbi a láz miatt volt biztos.

Sajnos ott rögtön nem tudtam dokival találkozni, mert ahhoz be kell jelentkezni, és csak két nap múlvára van időpont. Akkor még nem tudtam, mert az ipse nem mondta, hogy délután 4től van sürgősségi ellátás, ha azután megyek, csak ki kell várni a sorom, oda nem kell időpontot kérni. Szóval elbattyogtam a közeli kórházba, ahol felvették minden adatom, még azt is megkérdezték mi a vallásom. 

A nővérke nagyon kedves volt, akihez kerültem, elég magas pulzust produkáltam, szóval rögtön ekg-ra tettek, aztán egy szimpi dokihoz kerültem, aki azt mondta, h vírus, nem adott semmit, de mondta, hogy  a fájdalomra szedjek paracetamol-ibuprofen kombót (itt mindenre ezt mondják), és ha a nyirokcsomó nem megy le két hét múlva, akkor megint orvos, mert az nem jó. Közben már tüsszögni is elkezdtem, szóval ez tuti valami nyavalya. 

A fogaimnál annyira fájt, és az egész állkapcsom annyira begyulladt, feldagadt a fél fejem, hogy bizony másnapra is sicket jelentettem, mert ez nem állapot, megmozdulni nem bírok vele, nem hogy takarítani. 

Öröm az ürömben, hogy az egy fontos lottón nyertem tizet, szóval most tiz szelvényig van pénzem, online:)

0 comments:

Post a Comment