Rss

Saturday 1 October 2011

Pár okosság

Hú, na hol is kezdjem.

A TFL oldalán a tömegközlekedésről lehet megtudni sok mindent. Vásárolni főleg a Tescoban meg az Icelandben szoktunk. De van még Sainsbury's és Asda is, meg természetesen ezer más üzlet, amikben még nem jártam. Cipőket a Sportsdirectben, ruhákat a Primarkban veszünk. Állateledelt a Petsathomeban veszek, gyógyszert a Bootsban, szépségápolási cikkeket pedig a Superdrugban
A Mekin kívül van itt is Burger King, meg KFC, de mi jobban szeretjük Sam csirkéjét.  Édességgel a Greggsnél tömjük tele magunkat. Mulatozni a Wetherspoonban mulatozunk. 
Hivatalos ügyekben a HMRC vagy a kormány honlapját böngésszük. Számítógépre és egyéb kütyüre a Currysnél, vagy a Maplinnél költjük el a pénzünk. 
Bankszámláinkat a Barclaysnál vagy a Lloydsnál vezetjük. Ha nincs számlánk, a legközelebbi moneyshopban váltjuk be a csekkünket, vagy ha nincs pénzünk, itt adhatjuk zaciba ékszereinket. 
Ha csendet háborítanak, vagy nem viszik el a kukát, az önkormányzatnak jelentjük. 

Azt hiszem, hirtelen ennyi.


Na igen, kihagytam az egyik legfontosabb okosságot, az olcsó boltokat, mint pl. a Poundland, vagy a 99p-s üzlet. Itt minden 1 font, vagy éppen ugye 99p. És nem azért mert gagyikat árulnak. 
Ha már pótlás. Itt is van Ikea, de van Argos is, ennek a termékei nem mindig jók, de innen van az ágyam, amivel nagyon meg vagyok elégedve.

4 comments:

mariann said...

kihagytad a Poundland-ot, meg a 99 p-st:)

Ypszi said...

ó hát tudtam ám, köszi, pótolva! :*

Euthymia said...

én meg most leégetem magam, de pl. csak a napokban jöttem rá, hogy a HMRC-ből a hm az a her majesty's -t jelenti. NEm tudom, eddig valahogy sosem foglalkoztam vele,csak most egyszerűen beugrott és ááá.

Amúgy néha a debenhams-ba is érdemes nagy árleszállítások alkalmából benézni, mert néha jobb minőségű ruhát lehet kapni, mint a primarkban olcsóbbért :)

Ypszi said...

Koszi a tippet, olyat meg nem is lattam. Persze sokkal tobb uzlet van, de most azokat raktam ide, amit itt a kornyeken mi is hasznalunk. Majd ugyis fogok szerintem kulon irni egy-ket dologrol..

Post a Comment