Rss

Monday 31 October 2011

Megint tűz és orvosblog

kezd lenni ebből, vagyis inkább betegblog. Fene se gondolta, hogy ez lesz belőle. Ugye? Nos a szemem fáj, és be van dagadva, a fejem fáj, a vesém fáj. Egyszer tusolás után valami fehér cucc is jött ki a szememből, szóval nagyon nem stimmel vele. Elbattyogtam hát a dokihoz, szerencsére nem kellett sokat várnom, valami bőrfertőzés jött ki a szememen, írt fel krémet jól. 

J közben visszament a Hotelcarehez, csak nem Novotelbe, hanem Ibisba, egy 3 csillagosba, ahol 3.5 a productivity, azaz 17 perc van egy szobára. Két szoba között meg gondolom csillagkaput használnak, hogy ne azzal menjen el az idő. Nyuszifül meg pont oda került, abba a Subwaybe, ahol én dolgoztam. Szerencsétlen. 

Közben a fejem fáj nagyon, minden más javuló tendenciát mutat, de a fejem az csak fáj, és kezd megőrjíteni. Nem tudok aludni se tőle. Fogytam is rendesen, mióta beteg vagyok. Étvágyam sincs, az állkapocs- és fogfájás sem tett jót, meg a folyamatos hányinger, vagy a hasmenés. Mintha eddig nem fogytam volna eleget. Leadtam a pisikét is bacitenyésztésre, a vérteszt eredménye közben megjött, a pajzsmirigyem rendben, pedig sokmindent megmagyarázott volna. Így viszont marad az, hogy nem csak agyilag vagyok "fura". 
Ideje volt igazolást kérnem, de nem adtak, azt mondták, hogy a recepción kérjem. Megyek a recepcióra, de ott csak egy hétről adnak igazolást. Hmm.. na most akkor hogy van ez?

Megint volt tűz a közelben, most az utcánkban egy ház égett pár ajtóval arrébb. Lakótársaim megint ott moziztak ezerrel, hát borzasztó. D-nek meg eddig tartott a meghúzódása, újabban megint hamus a két ajtó közötti rész.

0 comments:

Post a Comment