Rss

Friday 24 September 2010

NÉGY - Prücsök tudja, Koki nem..

Prücsök egyre többet szundizik a ketrecben, Koki viszont ma hatalmas tévedésbe keveredett az új alomtálca felhasználási módját illetően. Koki nyakában az a kék biléta jelzi, hogy chipezve van, persze nyomorék módon csak magyarul van ráírva.

Kesei update, mivel eltuntek a kepek: kepzeljetek el, ahogy Koki az utazos, miniatur, nala kisebb alomtalcaba belefekszik, mert olyan kicsi hogy azt csak agynak lehet hasznalni. Toroltem volna a posztot a kephiany miatt, ha nem lett volna beszamozva.


4 comments:

Ziebi said...

Szerintem Koki rájött, hogy lehet kényelmesebben is WC-zni, elvégre mi sem féllábon állva csináljuk, most tökéletesíti a technikát. :)

Ypszi said...

Ziebi, én is ezt hittem volna, ha a kép előtt nem feküdt volna :)) amúgy ő a fél lábát mindig a peremre teszi, nagyon vicces, de nem fotózom le, mert szerintem neki is vannak személyiségi jogai :)))

mariann said...

Szia!
Anyamadár blogjáról jottem át hozzád,és most látom,hogy jossz Londonba.
Kicsit már "ismerlek",mert szoktam olvasni a kommentjeidet:)
Sajnos, én pont okt.10-én tervezek vidékre koltozni Londonból,de addig is nagyon szívesen segítek,amiben tudok.
Ha esetleg megérkezel,és nem tudod,merre a szállásod,meg hogy kell bérletet venni,esetleg job agency-ket találni,ilyenek.
Remélem,minden rendben fog menni az úton!
Szorítok neked!

Ypszi said...

Mariann, szia :)

Minden segítség jól jön, szerintem utána is tudsz infókkal szolgálni, a lehetőséggel nagy valószínűség szerint élni is fogok.

Az autó szállásig visz, azzal nem lesz gond, a bérletben segítenek, a két évvel ezelőtti oyster cardot megtartottam, szóval lesz mire feltölteni, és valszeg vár is vmi munkalehetőség, de azt még nem tudom pontosan. Szokott lenni sűrűn szobalánykodás, legrosszabb esetben, de még függ attól is minden, hogy milyennek találják az angolomat. Ha valamilyen problámám lesz, úgyis kisírom ide, és akkor lehet ötletelni:)
Ja és nagyon szépen köszönöm a segítség felajánlását, nagyon jólesik, tökjó:)

Post a Comment