Rss

Tuesday 28 September 2010

NULLA - Utazuuuunk!


Nos hát drágáim, ideje a beszámolónak. Az utazás előtti éjjelt végigrámoltam és takarítottam, de már állni nem tudtam a végére.
Zoli 5:50-re jött, lerámoltuk a dolgokat, izzadtam mint a ló, a negyedik emelettől (lift nélkül) szerintem jó időre elbúcsúzom. Minden befért, nagyon ügyesen zipeltünk. Prücsök úgy elbújt rögtön a ketrecbe beépített dobozba, hogy kénytelen voltam belekotorni, hogy tényleg ott van-e, vagy villámgyorsan épített talán egy csillagkaput és egy másik galaxisba emigrált. Koki sajnos folyton vernyogott az úton, nagyon nem akart benn lenni, de szerencsére idegileg nem viselte meg. Az út Budaörsig zökkenőmentes volt, teljesen jól haladtunk, és a tervezett fél10 helyett 9:40re értünk oda, viszont a kisbusz csak 10 körül érkezett, szóval nem kellett ránk várni, és nyugiban megtarthattuk a pisiszünetet is. 
A kisbuszos bepakolást nagyon durván gyorsan lerendezték, pikk-pakk, minden benn volt, cicák élvezhették a magaslati levegőt a kupac tetején, úgy 1 méteren, az ülések mögött. Nem kérdés, hogy én hátra ültem, a lehető legközelebb hozzájuk. Prücsök a dobozból véletlenül sem dugta volna ki a pofiját, és most már Koki is meg volt szeppenve rendesen, mert nagyon kussolt. Az utat Pyry közvetítette, szóval nincs sok újdonság (az időpont az sms-é, amiben Pyryt tájékoztattam):
11:40 - Győri pihi, vízvásárlás cicáknak, akik még mindig kussolnak, itt megkaptuk a sofőrünket, közben eligazítás a többieknek, hogy mi hogyan lesz Angliában, stb, és kiderült, hogy hajón csak nemlegálisan maradhatnék a cicákkal, lebújva, hogy ne vegyenek észre, de ezt nem akarom, szóval szomorkodom és igyekszem hozzászokni a gondolathoz.
13:13 - Mosonmagyaróvári rejtélyes tízperces szünet
16:56 - Közeleg Ausztria elhagyásának ideje, és egy szuper ingyenwc-n könnyíthettünk magunkon, egy ilyen útmenti étterem-bár-kisbolthoz tartozott, de nagyon jópofa képek voltak a falon, és nagyon kulturált volt.
19:39 - Kis cigiszünet, a pisilést kihagytuk a 70 eurocentes ár miatt, meg még bírjuk, és többen úgyis most vettek kávét :) Mindenki benn, ajtók bezár, Sanyi bácsi indítana, amikor elhangzik az ominózus "hol a kulcs?" felkiáltás, szóval nem unatkoztunk :) Valamint eszembe jut a kb kéthetes szóviccem, amit folyton elfelejtek: ha a számlát kifizetjük, akkor az a kill bill?:)
20:55 - Helycserés támadás, hátraülnek ketten a sofőr mellől, hogy aludnának (ott a lábnak elég kicsi a hely), én is beszundítok, ha már nem beszélhetek, a testvérpár,akik mellettem ültek (Laci és Zsolt) pedig fellélegezhettek kicsit :) Cicák továbbra is csendben, nem esznek, nem isznak, tetszhalottak.
22:29 - Valahol Németországban. Nagyon hosszú és unalmas szakasz, teperünk rendesen. Itt ötlik fel bennem, hogy a lélegzetünk párájának lecsapódásából pálinkát kéne főzni, Utilapu márkanévvel, ekkor már Laci és Zsolt visszaköltöztek, biztos hiányoztam nekik, de be nem vallották volna, majd újfent leidiótáztak, mikor megemlítettem, hogy én már általános iskolából is akartam pálinkát készíteni. Nem is értem.Valamint áldom a sorsot, hogy tudok tetris üzemmódban is aludni, így én többet tudok pihizni a többieknél, akik néha nyűglődnek. Ezek még nem utaztak vonattal 6 fős fülkében 19 órán át Horvátországba! Kezdők!
22:56 - Breaking News: Prücsök először bújt ki a dobozból, Koki pedig nyaffantott két igen halványat. Tehát élnek :)
04:44 - Már a franciáknál, az utsó szünetben átültem a sofőr mellé, mert kezdett kókadozni, hátha dumálással felpezsdül kicsit, tankoltunk és előkészítettük a papírokat, mert a komp előtt van az ellenőrzés.

05:21 - Hát én ma nem kompolok, mert nem engednek be az angolok az állatútlevélben szereplő kullancs elleni kezelés időpontja miatt. (folyt.köv.)

3 comments:

mariann said...

Nagyon édik a cicák!
Remélem,meglátogathatom majd oket!:)
Várom a folyt.kov.-ot,nagyon izgi!

Ziebi said...

Ezeken a fejeken 5 percig röhögtem :DDD

Ypszi said...

Mariann,
Igen, cicasimogatásra szivesen látok mindenkit :) nem vagyok nagyon önző, folytköv pedig készül, csak lassan haladok, még mindig fáj a keresztcsontom az irdatlan mennyiségű üléstől, így sokszor itt hagyom a fenébe a posztot :))

Pyry,
hát én is majdnem elvétettem a fotókat, annyira vigyorogtam:) Szerencsére most sokáig tartották a formációt :)

Post a Comment