Rss

Monday 9 April 2012

Barbeque a temetoben, avagy Conservation Day at the Quaker Burial Ground

Igen, megint onkenteskedtem, nagyon belehuztam :) Azt el is felejtettem mondani, hogy tegnap is, meg a becktoni esemenynel is voltak olyan resztvevok, akik valamilyen fogyatekossaggal elnek. Az elso alkalommal egy lathatoan "kicsit lassu" emberke jott el, szombaton meg egy olyan lanyzo jott, aki egesz testeben remegett, keze is, feje is rangatodzott. De senki nem lett kinezve, hogy jaj ez mit keres itt, mindenkinek orultek a szervezok, akik jottek segiteni, mindenki talalt maganak valo munkat. Es ez jo, hogy nincs ez a ki- illetve lenezes sem a szervezok, sem a tobbi onkentes reszerol. Na ezert (is) szeretek itt elni.

A mostani alkalom kicsit rendhagyo volt, mert egy temetokertet raktunk rendbe. Fura volt a ket oldali sok sir, kozottuk meg olyan puha volt a fu, hogy mindig attol feltem, hogy belesuppedek, aztan elkapnak a buckalakok. Rengeteg madareteto volt kinn, volt is rendesen csipogas, csiviteles, es persze a hollok sem hianyozhattak.

Az elso, es legnagyobb feladat a komposzt attelepitese volt. Ehhez ki kellett belole lapatolni a foldet, a keretet oldalra forditottuk, raemeltuk a talicskara, elszallitottuk, majd az uj helyen ujra felallitottuk, a foldet meg visszalapatoltuk. Hat ez sem egy konnyu moka volt, az fix. Kicsit meg megnyestuk az elburjanzo novenyzetet, aztan a barbeque kore gyultunk ehes hordakent, hogy lecsaphassunk az elkeszult husikra. Volt hamburgerhus, meg hotdog kolbaszka, a zsomle fura mod meg volt vajazva, de nem volt rossz, csak kicsit mas. Salata helyett meg volt ketchup, de igy is nagyon finom volt. A szabadban keszitett kajanak valahogy mindig nagyon jo ize van :) Kaja es kave utan kicsit meg emesztettunk, latszott, hogy nem kerget a tatar, utana neki alltunk a fakat letisztogatni, az elhalt agakat levagtuk, nehany facskat is kivagtunk, es irtottuk a nagy ellenseget, a mindent beszovo tovises vadmalnaizet, aminek meg mindig nem tudom a nevet, se magyarul, se angolul (vmi B betus).

En kicsit hamarabb eljottem, mint a tobbiek, mert elkezdtem szedulni, a sok hajlongas meg nem javitott, es mivel szerszamokkal dolgozunk, en meg amugy is tudok am ketbalkezes lenni, inkabb eljottem, mielott kart teszek valakiben, vagy magamban. Jo volt, rendesen kifaradtam, a karom meg most is faj, de nem baj, kell ez az edzes, hogy minel jobban birjam majd a munkat, mikor visszamegyek!

0 comments:

Post a Comment