Rss

Thursday 19 April 2012

Nemrandi a susnyasban

Simonrol beszeltem mar, a Thames21-nel dolgozik, onkenteskent kezdte, ma mar teljes allasban naluk van. Nemreg neki is melyvolgyben volt az elete, elvesztette a munkajat, hazassaga tonkrement, de most mar uj kerekvagasba ert, es celjanak tuzte ki a hasonlo cipokben jarok segiteset. Itt jovok en a kepbe.

Elhivott a Thames21 kozpontjaba megnezni hogyan dolgoznak. Bromley-by-Bownal talalkoztunk, aztan eloszor bevitt a nadasba megmutatni, hogy milyen lett. Elozoleg terdig jartak a szemetben, onkentesek tisztitottak meg a folyopartot, es igy megnoveltek a nadas es a benne elo allatok eletteret. Sajnos meg mindig sok a szemet, hungarocel-fele is sok van, azokat lenyelve megolheti a madarakat, igy az az egyik fo ellenseg. 
A nadas utan megmutatta a meg mindig mukodo vizimalmot, meg a kornyeket picit, a kozelben feszkelo kedvenc hattyuit, aztan bevitt az irodaba. Bemutatott a kollegainak, es megmutatta hol dolgoznak, mit csinaltak az onkentesek az iroda korul. Volt szep hatso kertjuk, az irodaban meg ott logtak az esemenyekrol a kepek, az egyik tajkepem is koztuk volt :)

Kozben tobbszor eleredt az eso, nagyon szepen elaztam. Persze kaptam volna esokabatot, ha kerek, de okosan nem kertem, azt hittem csak kis viz, ehelyett jol ataztam, mar ugy ertem haza, hogy nem ereztem az ujjaim veget, annyira faztam.


0 comments:

Post a Comment