Rss

Saturday 21 April 2012

Szuletesnap, megint

Ez mar Apryl (DE' kislanya) masodik szulinapja, amire hivatalos voltam. A harombol ez nem is rossz arany. Nem akartam ajandek nelkul beallitani, meg szerencse, hogy a karajcsonti ajandokot meg nem adtam oda. Egy plusspingvin volt az, hasonlit Joey pingvinjehez a Jobaratokbol. Es beletrafaltam, mert imadja a pingvineket, szuper!

Eloszor nem volt biztos, hogy el tudok menni, leven hogy DE'-ek masik varosban laknak mar, es most nem nagyon vagyok eleresztve egy ilyen utazasra, de szerencsere sikerult megoldani a fuvart, A-val jott ertem a kocsi, szoval legalabb ot ismertem a csapatbol.

Rengeteg kaja volt, fincsi hidegtal, es meg a tortabol is maradt annyi, hogy egy szeletke jusson, de utana DE' maradekat zabaltam fel, mert nem maradt repetanak, pedig nagyon finom volt. A hidegtalbol halistennek volt eleg, A-val nagyon racuppantunk, szinte vegig csak zabaltunk, en ennyit regen ettem.

A ferfiak kupaktanacsot ultek, vagyis alltak a megepitendo hinta-csuszda-libikoka kombo leirasa felett, DE'-vel egyetertettunk abban, hogy lehet mi ketten hamarabb felallitjuk, de a fiukra hagytuk az ugyet, olyan jol eljatszottak a furoval.

A sok kisgyerek igazan megalapozta a babazsur feelinget. Nagyon fura volt, de aztan elrajzolgattam, meg eljatszottam a gyerek jatekaival :) Az ido tipikus aprilisi volt, hol kisutott a nap es megsultunk, hol meg esore allt. Mire a fiuk vegeztek a jatszoterrel, szepen el is eredt.

0 comments:

Post a Comment