Rss

Thursday 19 April 2012

Tejes meregtelenites, tobbek kozott

Napok ota probalok "meregteleniteni", tejjel, mert mostanaban naprol napra hizok, es valahogy be kell inditani a lassu emesztesem. Persze mikor direkt akarok rosszul lenni, akkor nem tortenik semmi, pedig mindent bevetettem. De tenyleg amugy, kb ketnaponta szelesedek egy centivel, ez borzaszto. Hiaba jarok edzeni, egyelore nem ugy tunik, hogy hatasa lenne, bar az is igaz, hogy meg csak most kezdtem el.
Viszont mar az uszodareszt is megneztem a napokban, szoval rettento bator voltam, lehet megdicserni :)

M lakotarsunk kedden elkoltozott, ennek oromere elotte par nappal egy buli utan jol osszehanyta a wc-t es a szobajukat, a vele egyuttlakora is majdnem kerult belole. Hat szep, ideje is volt, hogy elhuzzon mar. Azota mar uj lako jott a dilinyos szobaba, remeljuk o most mar normalis lesz.

Megvolt a TBC tesztem is, ez egy borproba volt, a bor ala fecskendeztek valamit, ket nap mulva vissza kellett menni, es azt neztek, mennyire pirosodott be, de semennyire, abszolut semennyire, szoval ez is negativ, letudva.

0 comments:

Post a Comment