Rss

Wednesday 11 April 2012

Beckton Lake Regeneration Day

Es igen! Megint onkenteskedes! Ma visszamentunk a Beckton District Parkba, csak a masik felere, es most egy igazi to korul vandalkodtunk, nem pedig kacsausztatot tisztitottunk. Megint ket csoport volt, en megint a szarazfoldon ugyeskedtem, foleg azert, mert azoknak mindig mast kell csinalni, nehogy veletlenul unatkozzak. A mai napon bogar szallodakat csinaltunk, vagyis probaltuk oket befejezni, mert az alapok mar megvoltak. A bogar hotel az par egymasra fektetett raklap, megtomve folddel, meg teletuzdelve agakkal, majd ezekre korbe-korbe gyeptegla kerul, amit a kozeli autout melletti retrol "lopunk". Egy oldala nyitva marad, az lesz a bejarat es maris johetnek a bogarak, be lehet koltozni, mar csak a room service-t kell megszervezni :)

En foleg a faagakat nyestem, meg szurkaltam bele a szallodaba, meg a tul hosszan kiallo agakat roviditettem, epp menni akartam levaltani az aso brigadbol valakit, mikor kiderult, hogy mar csak husz perc van fel 2ig, ergo mara ennyi volt, vegeztunk. Ugy elroppent az a 3 ora, hogy csak na! Egy hotelt befejeztunk, egy meg felig kesz maradt, szoval van meg mit csinalni, 25-en ujra lesz erre lehetoseg, de az mar kerdeses, hogy akkor tudok-e menni. Egyik felem remeli igen, mert nagyon jol erzem magam mindig, masik felem meg azt remeli, hogy nem, mert dolgozni fogok. Hat majd kiderul.

A park eszaki fele, ahol voltunk most, nagyon szep, a to es kornyeke tele van madarakkal, ott hangoskodtak ezerrel, nagyon zen volt. Majdnem vegig szepen sutott a nap, parszor elkezdett csopogni az eso, de aztan meg is gondolta magat. Szoval ez a nap is jol telt el, es meg kicsit beszelgettunk is a szervezokkel. Teljesen feldobodva jovok ilyenkor haza, mar alig varom, hogy ujra mehessek.

4 comments:

zsi said...

Mire jók a bogárszállodák? Mármint azon túl ami a nevéből következik. Túl kevés van a bogarakból, vagy így etetik a békákat?

Ypszi said...

Ha jol tudom arra van, hogy minel tobbfele bogar legyen a to korul, szemetmentes kornyezetben. De igazabol nem kerdeztem meg hogy miert is :)

P_anka said...

Végre, Ypszi megkerült :) Olyan sokáig nem írtál, hogy november óta nem is néztem... most meg majd miattad kések el reggel melóból, mert nem tudok felkelni. Muszáj volt végigolvasnom.

És te mész ma dolgozni?

Ypszi said...

Panka, hat miattam nem eri meg elkesni :) Dolgozni meg nem tudom mikor kezdek ujra, 20an lesz egy welfare meeting a ceg kozpontjaban, ott kiderul minden. Nem vagyok kicsit sem ideges, aaa.. neeem.. :))

Post a Comment