Rss

Sunday 1 April 2012

Remes kozepszeruseg

Hat ez van keremszepen. Miota a gyogyszereket szedem, azota roppant normalis es egyben rettento unalmas eletem van. Semmi rohamszeru otletfolyam a fejemben, a nagyszeru, vilagmegvalto gondolatok is elkerulnek messzirol, es kevesbe vagyok idiota, ami - faj bevallani - hianyzik. Hianyzik a manias szakasz, amikor ugy erzem, mindenre kepes vagyok, nem aggodom semmiert, mert majf ugyis visszamegyek az idobe es megoldom a problemakat, vagy amit elrontottam. Hianyzik, hogy hajnali kettokor ramtorjon a tancolhatnek. Persze az nem hianyzik, amikor egyik percrol a masikra hirtelen, csak ugy a semmibol egy darab szarnak erzem magam, semmi sem jo, senki sem szeret, onbizalmam csak abszolutertekben letezik, elegem van a vilagbol, es kulonben is minek elek.

A gyogyszerek az arany kozeputon tartanak, a hangulatvaltozasaim mar teljesen normalisak, ahogy a tobbi embernel is elo szoktak fordulni. Semmi szelsosegesseg. Ilyenkor szoktak sorstarsaim szepen leallni a bogyokrol onhatalmulag, mert hianyzik a jo szakasz az eletunkbol. De ilyenkor szoktak aztan nagyon rosszul jarni, mert a jo resz jon-megy, a rossz resz meg csak meg rosszabb lesz. En tartom magam, logikusan nezem a dolgot, nekem nem eri meg, hogy depressziom legyen megint, igy elviselem az unalmas kozepszeruseget.
Szerencsere azert meg igy is kicsit idiota vagyok. Probalom elvezni, hogy van erom, energiam dolgokat csinalni, egyedul. Kimenni biciklizni, elmenni vmi idegen helyre, kimenni a boltba, emberekkel beszelgetni.

Sokszor aldom, neha pedig atkozom igy aztan a gyogyszerek hatasat. De annak azert nagyon orulok, hogy vegre van eletem.

2 comments:

ribizlifozelek said...

Mi is örülünk Neked.

Ypszi said...

Koconom :)****

Post a Comment