Rss

Friday 20 April 2012

Welfare meeting es kertesztanfolyam

A welfare meetingre mar felkeszultem. Mirela a HR-es megkuldte a kerdeseket, en meg visszakuldtem a valaszokat, azt hittem sinen van az ugy. Bementem szepen hat a kozpontba, hogy megbeszeljuk, mikor es hogyan tudok visszamenni dolgozni. Vagyis ahogy en gondoltam. Persze ember tervez.....

Nos jol elbeszelgettem Chris-szel a HR fonokkel, megkerdezte mi az, amiben ok segithetnek, fix offot kertem, szerdara, mert akkor van a legtobb onkentes dolog, meg nem hetvege, arra eselyem nem lenne. Azt mondtak ezt nem nehez teljesiteni, az is kiderult meg, hogy az Excelbe nem biztos hogy vissza tudok menni, mert most epp nincs hely. Hurra! Banyamentes ovezetben tuti jobban menne a munka. Megkerdezte, hogy felvehetik-e a kapcsolatot a haziorvossal, ekkor mar erezte, hogy ma nem jutunk dulore, mert ez a kerdes benne volt az atkuldottek kozott, es mar megkuldtem a valaszom, hogy igen. Mirela felvetette hogy most kapjam meg az alairnivalo felhatalmazast, de nem lehetett, mert nem volt kesz. Szoval most ott tartunk, hogy megcsinaljak a papirt, elkuldik nekem, en alairom, visszakuldom, igy irasban adok engedelyt hogy felvegyek a kapcsolatot a dokimmal, felveszik a kapcsolatot, aztan kitalaljak hogy mi legyen, es akkor lesz meg egy welfare meeting.

De ezeket mar reg megtehettek volna, hiszen irtam hogy megadom az engedelyt, mar reg elkuldhettek volna nekem a papirt, es felvehettek volna a kapcsolatot a dokimmal. Hulye burokracia. Igy szerintem min ket het meg, mire dolgozni tudok menni. Nem voltam merges kicsit sem, hogy tulajdonkepp a semmiert fizettem ki 6 fontot utazasra, es elment 2,5 ora az eletembol tok feleslegesen. De innentol mar nem rajtam mulik, most mar csak lesz valami.

Viszont jo dolog is tortent velem. Liz, aki newhami onkormanyzatnal dolgozik, es o koordinalja az onkenteskedest - most mellekesen megjegyzem, hogy kozel ketezer onkentesrol van szo -  emlekezett ra, hogy szeretek a termeszetben dolgozni, es elkuldte a jelentkezesi lapot egy kertesztanfolyamra, hatha tetszene nekem. Ingyenes, tiz hetig tart, minden szerdan 9-16, es level 1 kerteszkedo kepesitest ad. Hulye lennek nem elmenni :) Igy fogtam magam es jelentkeztem ra, es el is fogadtak a jelentkezesem! Szoval jovo szerdatol elindul eletem elso idegen nyelvu tanfolyama:) Most mar tuti hogy szerdara kerek offot, es mar okom is van ra boven :)) Jaj olyan izgi!

0 comments:

Post a Comment