Rss

Sunday 1 April 2012

Gym

Konditerembe jarni jo dolog. Hasznos. Ugy 4 eve en is raszantam magam, hogy elmenjek egybe Miskolcon, de akkor csak odaig jutottam, hogy elhoztam egy arlistat, vissza mar nem mentem, mert annyira tomegnyomor volt, nem ereztem volna jol magam ott. A testedzes, plane ha rendszeres, jot tesz nem csak a testnek, de a leleknek is, ez fokozottan illik a bipolarisokra. Az egyik dolog, amit a rutinszeru eletvitel melle tanacsolnak, az a valamilyen formaban torteno edzes. 

En meg ugye most fel evet toltottem itthon, hamarosan megyek vissza dolgozni, a takaritashoz meg kell az ero, szoval javitanom kell az allokepessegemet, novelni kell az eromet, mert fogalmam sincs milyen korulmenyek kozott tudok visszamenni, van-e ott helyem, atraknak-e masik hotelba, ahol esetleg magasabb a productivity, en mar itt a seggemen szedtem neha a levegot. Szoval mindenkeppen kell az edzes. A szobamban ez egyszeruen lehetetlen. Ha nem felnek attol, hogy a konyhaban kotok ki egy ugrabugra utan, akkor sem ferek el, max feluleseket tudok csinalni, de meg akkor is neha beverem a fejem, annyira nincs hely. Az utcan futassal meg az a bajom, hogy egyreszt a betont nem birja a terdem, meg ahhoz vagy tul meleg van, es megdoglok, vagy tul hideg, bekapkodom a levegot, es jol lebetegszem. Ott van meg a bicaj, ami tokjo, de annyira meg nem megy, hogy tizenhuszon kilometereket tegyek meg vele, aminek mar hatasa is lenne. Az a 4-5 amit tekerni szoktam, az gyakorlasnak jo, de testedzesnek keves. Ezert jott kepbe a konditerem.

Szoval fogtam magam, es miutan neten mar utananeztem a kozeli Newham Leisure Centre-nek, elmentem szepen oda, gyalog kemeny tiz perc, nyugodt tempoban, es kertem egy prospektust. Nem rossz hely, van uszoda, szauna, gym, ezerfele ora, aerobik, tanc, boxfit, joga. Az ara sem olyan egetrengeto, mondjuk ha hetente ketszer megy az ember, mar inkabb megeri a berlet. 

Tegnap aztan eljutottam odaig, hogy osszekaptam magam, egy eletem egy halalom, en ezt kiprobalom, a hamubasult pogacsa elkeszitese utan lora pattantam es elindultam a rettento edzoterem sarkanyai fele, hogy kiszabaditsam a tespedo kiralylanyt. Recepcion kedvesek voltak, mondjuk tulzasba nem vittek, mar kezdem megszokni, hogy ha megkerdezem, hogy "hello, ez hogy mukodik, meg nem csinaltam ilyet", akkor nem leneznek, nem kuldenek el a halal izejebe, nem dorongolnak le, hogy miert nem tudom, hanem szepen elmagyarazzak. Igy is tortent, elmondtak, hogy elobb csinaltassak kartyat szepen, ott a neniknel lehet, kaptam papirost hozza. Neninel kitoltottem, o a hosszu mukormeivel saskent (kering-kering, aztan neha lecsap) begepelte a dolgokat, kaptam kartyat, lefotoztak webkameraval, es mar mehetettem is vissza a recepciohoz a play and pay plasztikkal, hogyaszongya a gym-et szeretnem csak hasznalni, kifizettem, kaptam szep feher csukloszalagot, es a megerolteto probak utan mehettem is befele. 

Nagyon faszaganyos beleptetokapu van, ilyen forgokaros, a kartya vonalkodjat mutogatni kell a lezerbe, persze en nem jo helyen akartam bemenni, de vegul csak sikerult, aztan jol kerdezoskodtem, hogy most akkor a gymbe hogy is jutok el, mert a medencet azt megtalaltam, de a felvezeto lepcsot nem. Jol eldugtak egy ajto moge, de vegul megtalaltam egy kis segitseggel. Odafonn vannak meg a kulonbozo termek mindenfele csoportos foglalkozasokhoz. A gym jol nezett ki, bar majdnem tele volt, megsem ereztem hogy tolonganank, jo kis porgos zene ment. Elkaptam egy szemelyzetet, hogy mutassa mar meg leci a futogep hasznalatat. Mondjuk egy induction training az ajanlott, de most nem volt "kedvem" 22 fontot arra kolteni, hogy bemutassak a gepeket, ha berletet veszek majd, abba beletartozik, akkor majd korbevezethetnek.

A masinaval jol osszebaratkoztunk, a vegen mar emelkedot is csinaltam, hogy nehezebb legyen. Egy oracskat turaztam a gepen, kirandulofokozattal, a vegen izzadtam rendesen, pedig en nem szoktam. Jo meleg volt, es a tobbieket elnezve jutott eszembe, hogy ja, hat valamilyen innivalot hoznom kellett volna. Mondjuk egyesek ruhajabol facsarni lehetett volna a vizet. Csak a szomjusag miatt nem probaltam ki mas keszuleket is, de majd bepotolom.

Es magam is meglepodtem, de annyira tetszett a hely, hogy mar alig varom, hogy ujra mehessek. Mar par oraval kesobb ramjott, a "visszaakarokmennianyuuuuu" eleterzes, ami szerintem tok jo. Marha jol ereztem magam, akitol utbaigazitast kertem, az kedves volt, a tobbi gephasznalo nem foglalkozott velem, senki sem meregetett, nem volt zsufolt a hely, es nagyon tisztan tartottak. Szoval ahogy Pyry mondana, a superno project elindult :)

0 comments:

Post a Comment