Rss

Wednesday 4 April 2012

Lepcsozes, doglott roka es koleszterin

Hogy mi az osszefugges? Hat en! Tegnap megint voltam edzeni (juj de jo leirni:), 4 gepet probaltam ki: a futogepet turafokozaton, aztan a bicajt, meg a lepcsozogepet, meg volt egy tekeros is, ami olyan volt mint a bicikli, csak kezzel kellett tekerni, annak is adtam rendesen. Kozben elkeszitettem a kedvenc salatamat, azt is eszem rendesen, es meg jo, hogy elkezdtem ezt az egeszseges eletmodot, mert a doki szerint a koleszterinszintem magas, ami vicces, mert enni nem is eszem olyat, ami noveli (nulla a tojas, tej, allati zsiradek bevitelem), szoval marad a sok paradicsom, salata es testmozgas, aztan majd meglatjuk. A leletem amugy jo lett, a veralvadas tesztet meg varjuk, aztan csak kiderul, mitol foltosodom. Mult heten 40 foltom volt, azert arra csak emlekeznek, ha ennyi helyen verem be magam. 
Mondtam megint a haziorvosnak, hogy mennek vissza dolgozni, o szepen atnezte a dilidoki jelenteset, azt mondta oke, es ket hetre meg kiirt, hogy legyen ido megszervezni a welfare meetinget a munkaltatommal. Most arra varok, hogy mikor lesz ez a megbeszeles, ott dol el minden.

Nade meg doki elott voltam am onkenteskedni! A becktoni parkban van egy ilyen kis diszto, ami nem lake, hanem csak pond, en kacsausztatonak szoktam nevezni. Es azt, meg a kornyeket hoztuk rendbe. Ugye meg egy eve jelentkeztem a newhami onkormanyzatnal, hogy szeretnek onkentes munkat vallalni, elmentem a trainingre, amit meg kell csinalni mindenkinek, es kaptam szep igazolast rola, es azota jonnek az emailek, hogy hol mikor mit lehet csinalni. Nos, mivel hamarosan megyek vissza dolgozni, kihasznalom az idot szepen. Ugyhogy jelentkeztem gyorsan is a tavacska tisztantartasara.

A talalkozo helyet csak gps-szel talaltam meg, de a kis elkavarasommal egyutt is korabban erkeztem. Kinalgattak serenyen kaveval, de azt nem fogadtam el, mert csak tejjel tudom meginni, laktozmentesuk nem volt, es nem akarom hogy a tavon jojjon ram a szapora. Hazafele mar mas teszta, akkor zaros hataridon belul wc-kozelben leszek, igy aztan csak a kekszbol vettem. A vezeto, Simon, egy rendkivul energikus, pozitiv figura, komolyan radragasztja a lelkesedest. 

Ket csoportot alkottunk, egyik csoport a viz felszinerol szedi le a bekanyalat vagy mit, a masiknak meg a tulnott vegetaciot kellett nyisszantgatni. Mivel a vizzel nem vagyunk eppen oribarik, meg jo sokan is jelentkeztek, szarazfoldi patkanykent a vagdosasra jelentkeztem. Kapott mindenki gumicsimmat, akik a toban maszkaltak, ok ilyen szugyig erot, meg mentomellenyt, mindenkinek jutott meg plusz vastagzokni, meg kesztyu, es szep lathatosagi melleny. Sajnos en nem kaptam most onkentes polot, mert kifogytak, de majd jovo heten! Aztan volt egy par perces fejtagitas, hogy hogyan tartsuk a dolgokat, es hogyan ne vagjuk le tarsunk fejet, na meg hogy ossze lehet szedni csunya dolgokat a gazban, szoval a kesztyuvel ne nagyon nyullkaljunk a szankhoz, ha vki megserul, rogton szoljon, stb.

Na hat nem tudtam mire vallalkozom. Azt a nagyon tuskes, vadmalnaszeru novenyt kellett vagdosni, ami teljesen kepes beszoni a teruletet, de meg a fara is felkuszott a szemet, es nagyon szovevenyes, szoval nem eleg a tovenel elnyisszantani, aztan huzni, mert azzal jon am minden, kiveve, ha meg sem mozdul, mert ugy korbetekert valamit. A kesztyun sajnos atszurt neha, de becsulettel dolgoztam, a vegen nagyon meglatszodott, teljesen a toig eljutottunk, kivillant meg egy steg is.

Kozben talaltam egy doglott rokat, doglott galambbal, elobbibol mar csak a szorzet, utobbibol csak tollak maradtak. Beramoltuk a nagy reszet egy fekete zsakba, en gyaszindulot dudoltam kozben. Volt am bukeja, de eskuszom, egyesek budosebbet kakalnak a budiban, es durvabb szag lengedezik lagy szellokent a hazban. En nem is oklendeztem, de a segitom mar mas teszta. 

3 oraval kesobb arrebb vittuk szepen a lecsupaszitott dolgokat, meg osszeramoltunk, vissza az autohoz, lekapdostuk a cuccokat magunkrol, felvettuk a cipoket, es jott a kotelezo kezmosas, majd elokerult megint a kave, meg a keksz. Simon csak nyomta a dumat, hogy jaj nagyon koszoni, hogy eljottunk, es hogy mennyire buszkek lehetunk magunkra, mert szepen dolgoztunk, komolyan, szerintem ezt gyakorolja otthon a szabadidejeben, mert nagyon jol nyomta, es nem idegesito modon, hanem tenyleg lelkesitoen beszelt. Megdicsert, hogy eloszor voltam, es hogy milyen szepen kitettem magamert, jovo szerdan megint talalkozunk, akkor mar a tonal lesz hasonlo tisztitasi munka. 

A buszmegalloig az egyik oreggel mentem, aki Maltarol jott sok evvel ezelott, amikor meg 19 volt. Beszelgettunk, mondtam hogy foleg sorozatokbol tanultam az angolt (az szerintem nem nagyon szamit, hogy husz-huszonot eve suliban is tanultam), es megdicsert o is, hogy ahhoz kepest nagyon nagyon jo az angolom, es hogy milyen intelligens vagyok :)

Szoval ez egy ilyen nagyon nagyon pozitiv nap volt! El is faradtam rendesen a sok hajlongasban, de nem baj, edzek a munkara, ott aztan kell hajolgatni!

Ui: A tisztitasi munkat a Thames21 szervezte.

0 comments:

Post a Comment