Rss

Sunday 1 April 2012

Egeszseges eletmod

Ha mar kozepszeru lettem, probalok olyan eletet is elni, es ugy dontottem, hogy felhagyok azzal az eddig eleg jol bevalt onpusztito eletmoddal, hogy alig eszem, inkabb csak kaven elek, heti 1kg cukrot iszom igy meg, szoval adok az egeszsegnek! De legalabb nem cigizem, nem iszom, nem drogozok. Ez is valami!

Szoval beindult a gyumolcs- es joghurtprojekt, utobbi a laktozerzekenysegem miatt vicces kicsit, de egyelore jol birom. Egy hete kb vagy 5kg ringloszilvaval jottem haza a piacrol, meg jo nagy adag szolovel, kiwivel. Az egesz amugy ugy kezdodott, hogy nagyon gyumolcs ehetnekem tamadt, aztan egyszer mintegy veletlenul besodrodtunk a piacra a tescobol hazafele. Kavet vettem termeszetesen, na de a lenyeg az, hogy a piac hatuljaban akkora adag gyumolcsot adnak egy fontert, hogy ihaj! 22db ringloszilvat pl. Na ekkor dontottem el, hogy itt gyumolcszabalas lesz, mert ezert mar erdemes volt penzt kiadni. Amugy a boltokban eleg horror aron vannak gyumolcsok, vagyis annyira nem veszes, de mikor az ember meg van szorulva, akkor ezekrol mond le leghamarabb.

A gyumolcs mellett nemreg elkezdtem szorpozni is, hogy ne folyton kavet igyak. Egyreszt anyagilag jo draga, hogy napi 1 liter szojaitalt betermeljek, masreszt ugye roppant egeszsegtelen. Igy aztan veszek olcso bubis vizet (a csapviz az nem, nem, nem es nem jo!), meg szorpot, es napkozben ezt iszogatom, neha megvan a ket liter is, de egy mar biztos. Vese atmosasa: kipipalva.

Szoval kevesebb kavet iszom (nem elegge:/), tobb vizet, es gyumolcsot is rakok a szervezetembe, es ugye nemreg feltalaltam a kondiba jaras intezmenyet, es idonkent elbicajozok erre, vagy epp arra. Nagyon egeszseges leszek meg a vegen.

1 comments:

Zanza said...

A végén még rákapsz, hogy bringával menj gym-be :D

Post a Comment