Rss

Thursday 5 April 2012

Brainstorming

Na igen, ez hianyzik, mar meseltem rola. Amig nem szedtem a bogyokat, napjaban vagy ezer (tenyleg, szo szerint!) jobbnal jobb gondolatom tamadt, foleg a vilagot mentettem meg, hat ahogy szoktuk ugye, biztosan ismeros. Mostanaban viszont elhagynak az otletek, messzire elkerulnek, mintha ram lenne irva, hogy "gyogyszert szed, kar energiat pazarolni ra". DE tegnapelott a gymben csak villant egy (szerintem) teljesen jo szikrat az agyam.

Kitalaltam, milyen jo lenne mar, ha a gepeket vmi dinamofele keszulekre csatolnak, es ahogy az emberek tekerik, huzkodjak, tapossak, aramot termelne, amit visszaforgatnanak az edzoterembe, es igy olcsobb lenne az uzemeltetesi koltseg, ergo olcsobb lehetne a berlet, ergo meg tobb ember jonne, es meg tobb energiat csinalnanak.

De most tenyleg, szerintem ez marha jo otlet!

4 comments:

GF said...

Valamelyik börtönben ezt már megcsinálták Amerikában :)

Anonymous said...

Tényleg!

Ypszi said...

Na akkor megsem en talaltam fel a passzat szelet :/

Ziebi said...

Leválthatnák a mókusokat akik uganezt csinálják :D

Post a Comment