Rss

Monday 23 April 2012

Kerteszlanyka

Ha mar ugyis jelentkeztem egy kertesztanfolyamra, elmentem egy 3 oras fejtagitasra a kerteszklubban. Itt igazabol csak arrol volt szo, hogy milyen evszakban, honapban milyen teendoink lehetnek. Mikor erdemes elultetni, vagy kiultetni, mikor mit tudunk szuretelni, stb. A 90%-at megertettem, es uj szavakat is tanultam, amit rogton lecsekkoltam a telefonomon, eljen az online szotar! 

Az egyik idosebb csajszi mar ismeros volt, mert ott volt a Beckton Pond takaritasakor, de tuti nem szazas a no, allandoan tok masrol beszelt, meg mindig felhozta, hogy elkuldtek pszichiaterhez, de o nem depresszios, mondjuk epp a salatakrol beszeltunk, de hatareset, meg belefer a temaba. En hulye meg beszeltem arrol, hogy bipolaris vagyok es nekem is van pszichiaterem, erre felcsillant a szeme es kozolte, hogy mar az elso alkalommal latta, hogy van bennunk valami kozos. Ezt en nem tudtam most boknak venni. Egyik szunetben epp a kertesztanfolyamrol beszelgettem Sarahval, mikor odajon es elkezdi kerdezgetni, hogy akarok-e ongyilkos lenni, mert o nem, o nem depresszios, de elkuldtek megis pszichiaterhez. Ilyenkor fohaszkodok egy nagyot, es kerek tobb turelmet. 

De ez semmi, en kifogom az idiotakat, este elmentem edzeni, es egy indiai vagy pakisztani, vagy kitudja milyen srac (en biztos nem tudom megkulonboztetni oket) allandoan mellem telepedett. Folyton cserelgetem a gepeket, de mindig mellettem volt, ugy fel ora elteltevel sikerult osszeszednie a batorsagat, hogy kozolje, ez az elso napja a konditeremben, meg be is mutatkozott, meg probalt beszelni, amit en meg probaltam haritani, mert epp arra figyeltem, hogy merre kopjem ki a tudom lepcsozes kozben. Mar ott tartottam, hogy ha ez folyton kovetni fog, en meg haza szeretnek menni, es meg mindig a nyomomban lesz, akkor szolni fogok egy ott dolgozonak, hogy foglaljak mar le, amig szerzek ot perc elonyt. De tenyleg, ezeknek en nagyon bejovok, remes. Szerencsere azonban hamarabb elment. 

Hazafele meg egy masik allitott le, hogy merre van a Plaistow station, na mondom jol elkeveredtel, mert pont arra, amerrol jossz, aztan elkezdte kerdezgetni, hogy dolgozom-e, es akarok-e pluszpenzt keresni, mert o itt dolgozik a kozeli szepsegszalonban, es en milyen szep vagyok. Ja persze, edzes utan, jatszoruhaban tuti a legjobb formamat hoztam. 

Itthon meg gyorsan legepeltem Olanak a kurzus anyagat a fenti kepekrol, csak ket szot nem ertettem igazan, azert vannak megjelolve pirossal. Ola nagyon orult, hogy ilyen gyorsan megcsinatlam. Juteszembe, a lenyeget nem mondom! Megkert, hogy segitsek megcsinalni a kerteszklub honlapjat, blogjat, facebook-profiljat, stb, mert tudja hogy blogolok magyarul, de hatha kedvem lenne ehhez is, es hat igen, juj, nagyon :)

0 comments:

Post a Comment