Rss

Friday 8 October 2010

Huggy

Először is: itt egy elmaradásom. Kicsit zavaró, hogy ha módosítok valamit, akkor elveszi az eredeti dátumot, grr. Már egy ideje írtam ezt, de én most nem olvastam át egyben, arra nincs energiám, azért a lényeg benne van! A nagy részét még a kompon kreáltan, friss élményekkel:)

A nap szokásos volt, rendben beértem, minden adandó alkalommal jól megmasszíroztam a lábacskám, és elég jól bírtam ahhoz képest, hogy este milyen vacakul voltam. Még délben azért bevettem a maradék rubophent, mert kezdtem furcsán érezni magam megint, de szerencsére nem volt különösebb gond. Ma 3x annyian voltak az ebédnél mint tegnap, de szerintem sokkal jobban haladtunk, valahogy jobban pörgött minden, legalábbis én így láttam. A lábam sem fájt annyira, mint tegnap, most a sarkam szórakozott velem, de tűrhető volt.
Néha mondjuk elég rossz érzés az, hogy ugye nem ismered a rendszert, és szinte te vagy a hibás, amiért nem tudod hogyan kell csinálni azt, amit még nem csináltál. Na mindegy, ezen igyekszem túltenni magam.

Amúgy reggel meg elhagytam az edzőcipőm talpát, de persze nem az egészet, hanem a ráragasztott mintás felületet. Meló után gyorsan visszavittem az este kimosott kölcsöninget, reggelre tökjól megszáradt, csodálkoztam kicsit, aztán Mariannal találkoztam a szálloda előtt, szépen megvárt. Megint elmentünk a Primarkba, amit kezdek őszintén gyűlölni, gond nélkül visszavették a harisnyákat, és az eladósrác neve volt a címadó Huggy, egy szimpi fekete(?) ipse, aki még viccelődött is, mikor közöltem, h a pénzt szeretném (csere helyett), hogy ja hát pénzt ő is szeretne :)

Így lett 6 fontom, amiből 3 ugye kölcsön, ezért is volt sürgős, hogy minél hamarabb visszavigyem a harisnyákat. Aztán kicsit éhes lettem, de rendes kaját nem akartam, szóval beugrottunk a Pret-A-Manger-ba, és vettünk harapnivalót, én elvertem a maradék 3 fontot egy üditőre és egy csokis croissantra, ami egyébként fantasztikusan isteni volt, tényleg, és mivel a Hyde Park egyik sarka épp ott volt, leültünk egy lépcsőre, és ott uzsiztunk. Azért azt tökjó így kimondani, hogy "a műszak után a Hyde Parkban uzsiztam". :) Ennyi kell, bakker, nem fogok akkor sem a munka-lábfájástól meghalás - alvás háromszögben élni, és kész (na majd jövő héten kérdezzetek újra:)

Ja hát igen, és ugye a lényeg, hogy Mariann egy hatalmas táskát hozott nekem, benne rengeteg hasznos dologgal, mindenféle cucc fájdalom ellen, és soksok strepsils:) és nemkevés harisnya :D

Itthon találkoztam végre a Rejtélyes Idegennel A Harmadik Szobából, kicsit szomszédolt a Koki is, szokás szerint ettem, majd aludtam kicsit, aztán nemrég keltem, összekaptam magam, tusolás-hajmosás-alomtakarítás-felsöprés körtáncot megcsináltam, és most írok nektek. Még nem próbáltam fel a harisnyákat, az szerintem reggelre marad. De azért meg volt az előnye a harisnyakötős megoldásnak is: nem folyt a seggemről a víz :D

Jaaaaa, a lényeg.. a héten végig 7-15-ig leszek, kivéve szombaton, akkor 8tól, és természetesen kedd lesz az első szabadnapom, ugye akkor kezdtem. Ezt így azért borítékoltam volna, bár mondjuk így 7 nap jön ki egyben, ami tulképp meló szempontjából 6,5, de hát letojom, ez van, ezért most nem fogok ugrálni.

3 comments:

Ziebi said...

Na szép lassan majd belejössz.Az hogy mindent nem tudsz ne vedd magadra, senki nem született úgy. :)

Anonymous said...

Hajrá. Hyde Parkban meg tényleg nem mindenki uzsizhat, azaz tök jóóóóóóóóóóóóó

Ypszi said...

Jaja, volt azért feelingje :)

Post a Comment