Rss

Friday 8 October 2010

A nemannyira off és a nemannyira nyolc

Na, ma reggel szerintem kifejezetten jól ment a büfé felügyelése, Ivett mintha többször is helyeslően bólogatott volna, mikor épp a megfelelő műveletsoron kapott rajta. Néha azért még mindig nem igazán tudtam, hogy mit csináljak. Aztán a mai "főnök", Betti megkérdezte, hogy bejönnék-e jövő kedden, az offomon, mert hogy training lesz, 2-5-ig. Hát erre most mit mondjon az ember? Igazából baromira nincs kedvem hozzá, mert mégiscsak szabadnap, és ugye tuti nem fizetik ki, bár elméletben mintha azt mondták volna, hogy be kell csekkolni, stb, de hát ne legyenek illúzióink. Szóval nagy dilemmában vagyok bakker, de valszeg inkább bemegyek, mert egyrészt nem akarok gondot, másrészt a fejlesztés nem árt. Áh, így most szépen el lesz rontva a szabadnapom.


A másik meg, hogy még jó, hogy megnéztem még egyszer a beosztást, mert nem holnap leszek 8-tól, hanem vasárnap. Elég ciki lett volna, ha összekeverem. Szép. Mondjuk én lennék! :D


Ebédre ma kifejezetten finom kaja volt, degeszre is ettem magam, pláne, hogy Gergő "csórt" nekem egy kis gyümit, úgy tömtem magamba pár falat almát még. Melóügyileg ezután már inkább csak másoknak igyekeztem segíteni, mert nem voltam felírva konkrét feladatra, meg ott volt a szokásos "polisholás". Az viszont gyönyörű volt, amikor a pincérsrácok vagy 4 poharat törtek halomra egyszerre, mert egy pohár elindított egy lavinát. Egy szót sem szólhatok természetesen, mivel reggel egy kávéscsésze nekem is kicsusszant a kezemből. Az meg már szokásosnak mondható, hogy ha lelocsolnak tejjel véletlenül :D

Mivel nem volt semmi halaszthatatlan fontos dolgom, segíthettem Ivettnek room service-t vinni a szobákba, ahol még nem voltak vendégek, viszont a tologatós kocsit elorozták, szóval nyitogattam neki az ajtót, meg ilyenek, izgi volt látni a szobákat :) Annyira féltem, hogy összegányolom a padlószőnyeget a konyhai dzsúzos cipőmmel. A talpán rajta van az egész heti étlap.

Meló után Gergő felvetette, hogy ha bejövök az offomon, akkor nehogy már tönkremenjen az a nap, megvár, és csinálhatnánk valamit. Komolyan őrült, műszak után még várna két órát. Najó, persze, nem ért meglepetésként, főleg azok után, hogy mikor már végeztünk, de még vártuk a következő műszakot (addig nem szoktunk elmenni, míg nincsenek ott), az egyik séf odahívott, és közölte, hogy: "Do you know Geri? He likes you! He's a good boy, just a little shy." :DD  

Igazából keddre és Sherlock Holmes napot néztem ki magamnak, meg egy mosást Dorinánál (még nem tud róla). Igaz van itt is mosógép, de csak egy programot tud, D-nél meg van színfogó kendő, és legalább találkoznánk megint.Na majd kitalálom, még hogy legyen. NI numberre is el kell menni valamikor, Adrienn azt mondta, ma kértek időpontot rá, a végeredményt még nem tudom.

Most volt először a héten, hogy rögtön hazafelé vettem az irányt munkából. Azért kicsit elcsábultam, mert a metró mellett már reggel észrevettem, hogy van egy piac, nevezetesen a Queen's Market, és benéztem oda, hát tetszik! Van 99p-s bolt, vagy 3 körömszalon, dugig emberekkel, sok-sok gyümölcs, hús, stb. Majdnem elköltöttem a maradék 1 font 12 pennymet egy tál almára. Itt ilyen nagy tálakba rámolnak gyümiket, alma, narancs, szőlő, stb, és az mind 1-1 font. 

Itthon megint ettem, a masalás csirkét vágtam be, egész fincsi volt. De ezek a kaják mindig sótlanok az én ízlésem szerint. De azért nem rosszak, abszolút megéri ez a mennyiség a 80 pennyt :D Aztán beültem ágyba South Parkot nézni, és egy fura hangra ébredtem, hát úgy horkoltam, versenyen indulhattam volna!! Pedig még folytatni akartam az elmaradásaimat, de most erre már nem lesz erőm. Kicsit elaludtam aztán, ébresztőre állítottam az órát, amire aztán persze nem ébredtem fel, sőt még nem fogadott hívásom is volt private számról. Csak remélni tudom, hogy nem lettek idegbajosak a hangoktól a szomszédok :)

Most ennyi, majd azért egyre kevesebb írnivalóm lesz, és lassan csak bepótolom a régi dolgokat is.
Ja, és Mariann harisnyái nagyon jók! Szóval lehet ám a méretemben kapni, csak másik fajtát kell nézni. Majd kitapasztalom ezt is. Most meg összekészítem a holnapi cuccokat, és megnézem, hogy járnak a metrók, hátha lesz valami.

És sajnos főcímoldalon volt Magyarország az egyik újságban, szerintem nem kell részleteznem, melyik hírrel :/
Apropó, hazafele magamhoz vettem ingyen újságokat, azzal is tanulhatok angolt.

Jóccakot gyerekek :)

6 comments:

mariann said...

Aludj jól!
Jó hétvégét! Orulok,hogy jók a harisnyák!
Ezek szerint a nátha már nem olyan rémes,mert nem írtál róla!
A keddi napról szólva: megértem persze,hogy nem akarsz konfliktust,de ez így nem off!
Mondd,hogy ok,bejossz,de akkor másnapra adjanak offot!
Ha nem szólsz róla,lehúzatnak veled még 6 napot megint,és az azért már kicsit sok lenne!

Geri,mi? Hamar bepasiztál!:):):)

Ypszi said...

A strepsilst zabálom állandóan, és néha beveszek egy-egy fájdalomcsillapítót, aminek lázcsillapító hatása is van, a biztonság kedvéért. Meg közben elkezdtem a C vitamin kúrát is.

Hát sajnos itt nem nagyon lehet ugrálni az elején, max vmilyen ürüggyel lemondom a dolgot, azt mondják, olyankor későbbre teszik, és ha melóidőben van, akkor "még jobb", mert tuti fizetik:)

Volt akinek először úgy 11 nap után volt szabadnapja, én még jól járnék egy ilyennel. Igazából azt remélem, hogy pont akkorra kéne mennem NI-t csináltatni, és akkor meg van oldva az egész :D

Én nem is pasiztam be:) Amúgy jófej srác, majd megbeszélem vele a dolgot rendesen:)

Ziebi said...

Még nem :))))

Nade jó olvasni a beszámolókat. Azé' hiányzol :)*

Ypszi said...

Majd többet "látsz", ha kicsit összeszedtem magam, és belerázódtam a dolgokba :)))***

Gabriella said...

Ügyes vagy, jól alakulnak a dolgok. Csak gyógyulj meg hamar. Az állómunka cudar, amikor pihensz,- otthon - tedd fel mindig a lábad pihentesd ahogy tudod....
Igaz hogy kiszolgáltatott helyzetben vagy így az első időkben, de te keményen dolgozol ezért az off jár. Egyetértek a Mariannal!!Csak te vigyázhatsz magadra!!

Ypszi said...

Gabi, igen, általában azt csinálom, hogy gyorsan eszem, stb, aztán eldőlök felpolcolt lábakkal, később persze lerámolódik, de akkor is van egy párna az ágy végében, h magasabban legyen, ez nagyon hatásos, pedig krémezem is jobbrabalra a lábam, de ez igazán sokat segit.

Jelentem eszem-iszom a c vitamint, és eszem a strepsilst is :)

Post a Comment