Rss

Sunday 10 October 2010

Október 9-10: British Museum és csirkecomb

Hát nagyon el vagyok maradva gyerekek. 
Az úgy volt, hogy szombaton aztán (9-én) meló után benéztünk Gerivel a British Museumba, mert ő tudta, hogy hol van, kb 5 perc gyalog a hoteltől, gondoltam megnézem milyen kiállítások vannak, stb. Aztán addig kószáltunk, hogy bementünk egyre, amin elég sokat nevettünk, bár a végén én már nagyon kínlódtam a lábammal. Már nem tudtam, hogy sírjak vagy röhögjek magamon, hogy munka után még múzeumban mászkálok. Hát noooormális?? Margit! Amúgy szinte minden műsor ingyen van, meg van pár fontért is, a fő attrakció most vmi egyiptomos dolog, Book of Death, amire 12 fontos a belépő, és azon viccelődtünk, hogy a végén tényleg bakker kicsapnak egy aprócska könyvet egy hatalmas terem közepére, amit húsz méterről lehet csak megsasolni, aztán nesztek Book of Death :D


Vasárnap reggel meg úgy megszivatott a route planner, ahogy csak lehetett, mivel ilyenkor elég gyéren járnak a metrók, meg később is van az első járat, szóval busszal voltam kénytelen bemenni dolgozni, de a szemét közölte, hogy x megállóig kell mennem a 115-össel, aztán keressem meg a 25-ös megállóját, és onnan tovább. Nos az a megálló pontosan az x-1-edik megállója volt a 115ösnek, elég lett volna eggyel hamarabb leszállnom, állnom és várnom a 25-öst. Ehelyett ott kóricáltam tíz percen keresztül, hogy hol az anyámban van a 25ös megállója. Aztán egy fazon ismét tőlem kért útbaigazítást, sajnos nem tudtam segíteni, jó pasi volt :) 

Így aztán ügyesen késtem 5 percet, de nem volt belőle gond, nem harapták le a fejem. Amúgy a hétvégi meló kicsit más, mint a hétközbeni, a büfében más cuccok vannak kinn, nincs pl meleg büfé, de több a vendég, nagy a rohanás eléggé. Most én kaptam a porszívózást becses feladatát, szerintem többet nem adják nekem, rém lassú voltam, de az viszont tutifix, hogy alapos!

Hazafele persze be kellett néznem a metrómegállóban lévő Peacocksba, hogy milyen cuccok vannak ott. Hát olyan faszagányos kis lábbeliket lehet kapni 15-20 fontért, hogy ihaj, és ez még nem is a legolcsóbb hely. Hej!
Este a Rejtélyes Harmadik Szoba Lakójával dumcsiztunk, aztán megszereltük a porszívót, kicsit farigcsáltunk, meg felhasználtuk az én maradék ragszalagomat, és persze hogy végig porszívóztam a szobámon kívül még a közös területet, mintha nem lett volna elég mára. Tényleg nem vagyok ám százas. 
Aztán a közös munka gyümölcseként kaptak a cilák 5 csirkecombot, amit két részletben be is faltak rendesen, aji volt a Harmadiktól, mert hogy ő nem volt itthon 3 napig, aztán most már van neki frissebb. Hát isten áldja a jó szokását :))

5 comments:

Pyry said...

Na látom jó világ van :) Ciláknak, neked is! Előléptettek porszívózó lánnyá. :) Ha így haladsz jövő ilyenkorra tied lesz a szálloda. :)))) Vagy Viggo. :)


Ez az a Book of Death ami a Múmiában is van? A fekete színű ami el volt temetve valamelyik isten szobrának (nem Anubisz, a másik nem jut az eszembe) lábai alatt? :) Mert akkor vigyázz hogy ne nyisd ki, és főleg, ne olvass fel belőle! :)

Ypszi said...

Szerintem a porszívózás nem előléptetés :D Azt valahogy mindenki büntetésként éli meg, nem véletlen, hiszen hatalmas területről van szó, végig szőnyeggel, jáj, rémes.

Amúgy hülye vagyok, mert az Book of Dead, most megnéztem a prospektust, amit elhoztam. Ez az:
http://www.britishmuseum.org/whats_on/future_exhibitions/book_of_the_dead.aspx

Pyry said...

Én csipázom, ha jó a porszívó, szeretem hallani ahogy a morzsák nekiütődnek a cső falának. :)

Ja látom akkor ez nem az. :)

Ypszi said...

Áh, itt minden gagyi.. a seprű is el van törve, és úgy van összecelluxozva :DD

Christine said...

Szia!
Lassan kiolvaslak.:-))
Azt szeretném mondani hogy arra készülj fel hogy szombat-vasárnap a metró nagyon rapszodikusan jár mert olyankor van karbantartás igy szakaszonként le-le zárnak minden vonalat. Ott bent még istenes, de itt kint nálunk pl. szinte sose megy hétvégén. :-))

Post a Comment